Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Odstąpienie od umowy

Zwroty i reklamacje

Nawet najlepszym zdarzają się potknięcia… Jeśli produkty, które zamówiłeś posiadają jakiekolwiek wady fabryczne, dołożymy wszelkich starań, aby otrzymali Państwo pełnowartościowe produkty, które pozwolą stworzyć piękne i efektowne wnętrze w Waszych domach. Przygotowaliśmy dla Państwa łatwe i przejrzyste kreatory do składania reklamacji oraz przygotowania zwrotów, które w łatwy sposób pozwolą nam wspólnie rozwiązać Twój problem. Poniżej w kilku prostych krokach opisaliśmy co należy zrobić w przypadku reklamacji oraz zwrotu. Dla Ciebie chcemy być najlepsi!


Jak złożyć reklamację?
 

      1. Wypełnij formularz reklamacyjny w naszym kreatorze reklamacji 
        http://reklamacje.meblepumo.pl/reclamation/form
      2. Nasi konsultanci z Działu Reklamacji niezwłocznie sprawdzą i zaakceptują Twój wniosek.
      3. Reklamacje składane są u producenta po dodaniu pełnych danych z instrukcji montażu - kodu elementu z instrukcji, opisu usterki oraz przesłaniu zdjęć.
      4. Wszelkie informację odnośnie reklamacji są prowadzone tylko i wyłącznie za pomocą kreatora.
      5. Najpóźniej w ciągu 14 dni poinformujemy Cię o dalszych krokach za pośrednictwem kreatora reklamacyjnego.
      6. Wszelkie koszty postępowania reklamacyjnego wynikającego z wad fabrycznych ponoszone są przez sklep meblepumo.pl  


Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość:
 

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli kiedy kupujący jest osobą fizyczną oraz dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.  Od dnia 1 stycznia 2021 r. prawo to dotyczy również umów zawartych od tego dnia przez klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Klient może odstąpić od umowy, poprzez przygotowany przez nas wygodny kreator, PRZEJDŹ DO KREATORA. 

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynik korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zwracany towar mogą Państwo przesłać:

  • transportem we własnym zakresie - klient zobowiązuję się do samodzielnego nadania paczki wraz z przeniesieniem wszystkich kosztów związanych z dostarczeniem zwrotu do sklepu. Klient ponosi również odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu wybraną przez siebie firmą kurierską.    
  • skorzystać ze zwrotu naszą firmą kurierską - wybierając zwrot naszą firmą kurierską wycenimy dla Ciebie koszt odbioru przesyłki. Będzie on adekwatny do wielkości oraz wagi zwracanych produktów. Wspólnie ustalimy termin, w którym będziesz gotowy przekazać przesyłkę kurierowi. Po zatwierdzeniu tej formy zwrotu skontaktuję się z Tobą dział obsługi klienta. 
  • dostarczyć osobiście na nasz magazyn po wcześniejszym kontakcie z naszą obsługą. 

W obu przypadkach koszty przesyłki pokrywa klient.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o której mowa wyżej, nie przysługuje w odniesieniu do umów:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel