Dostawa
PRZESYŁKA KURIERSKA
Dostawa do 48h od momentu odbioru towaru przez kuriera z naszego magazynu (najczęściej jest to dostawa w następnym dniu roboczym). Po wysyłce mebli z naszej firmy powiadomimy o tym fakcie poprzez email oraz sms i będziesz mógł w każdym momencie sprawdzić w swoim panelu administracyjnym sklepu, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.
DOSTAWA REALIZOWANA JEST ZA POŚREDNICTWEM:
- firmy kurierskiej DPD GLS – czas dostawy maksymalnie 2 dni robocze;
- firmy kurierskiej JAS FBG PEKAES– czas dostawy maksymalnie 2 dni robocze;
Realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi maksymalnie 90 ni roboczych liczone od momentu złożenia zamówienia. Do tego czasu należy dodać czas przewoźnika, który jest podany powyżej.
Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
Dostawy towaru od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych w godzinach 8 - 16
WAŻNA INFORMACJA
Podczas odbioru przesyłki proszę zwrócić szczególną uwagę na uszkodzenia paczek oraz jej zawartości. Jeśli przesyłka nosi znamiona uszkodzenia zewnętrznego – nie odbieraj jej - masz takie prawo. Zgłoś do nas zaistniałe zdarzenie, a prześlemy Tobie produkt wolny od wad i uszkodzeń. Jeśli masz jakikolwiek problem z kurierem dzwoń 691 626 433. W przypadku odmowy kuriera uczestnictwa w sprawdzeniu przesyłki, proszę na liście przewozowym umieścić uwagę "przyjęto warunkowo", zapis ten umożliwi ponowne wezwanie kuriera w ciągu 7 dni licząc od chwili odbioru przesyłki, celem spisania stosownego protokołu.
Odbiór własny
Po uprzednim umówieniu się z naszym sprzedawcą, istnieje możliwość odbioru mebli własnym transportem z magazynu naszej firmy.
Wniesienie
Przesyłki zazwyczaj dostarczamy firmą kurierską, która świadczy usługi “door to door”czyli w przypadku paczki kurier ma obowiązek dostawy do drzwi wejściowych do budynku mieszkalnego. W przypadku palety jest to najbliższe miejsce adresu przesyłki, gdzie istnieje możliwość rozładunku palety. Firmy kurierskie nie świadczą również dodatkowych usług związanych z wniesieniem.
UWAGA - NIE WNOSIMY MEBLI DO DOMU (chyba, że w umowie jest inaczej)
Jak dokonać zwrot towaru
- poinformuj nas o tym, że chcesz oddać zakupiony towar, najlepiej wypełniając formularz Oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- skan wypełnionego formularza wyślij na adres Interopal sp.zo.o. ul.Kanałowa 19 64-330 Wojnowice, lub na adres e-mail: reklamacje@meblepumo.pl (w tytule maila prosimy wpisać pełny numer zamówienia).
- w odpowiedzi zwrotnej nasz Dział Reklamacji poinformuje Cię pod jaki adres należy odesłać towar wraz z oryginałem Oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
WAŻNE
- zgodnie z ustawą o Prawach konsumenta dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadkach w niej wskazanych (m.in. w sytuacji, gdy przedmiotem zamówienia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana na specjalne zamówienie lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb);
- przesyłka zwrotna nie może być nadana "za pobraniem"
- Ty – jako Konsument – ponosisz jednak koszty związane z odesłaniem towaru do sprzedawcy - niezależnie czy przesyłka była zapłacona czy masz za przesyłkę zapłacić kurierowi (za pobraniem)
- w przypadku skutecznego odstąpienia od umowy zwrócimy Ci jednak nie tylko koszty nabycia towaru, ale również koszty jego dostarczenia - związanych z najtańszym spośród zawartych w ofercie sprzedaży sposobów jego dostarczenia
- równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona natychmiast po otrzymaniu przesyłki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użyłeś, bądź na podany przez Ciebie numer konta
- koszt zwrotu nieodebranej przesyłki na palecie to 200,00 zł - koszt nieodebranej paczki to 50,00 zł
- Zachęcamy Cię również do zapoznania się z pełną treścią REGULAMINU, umieszczonego na naszej stronie internetowe