Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Najczęściej zadawane pytania

1. Z jakiego materiału wykonany jest produkt?

Informacje o materiałach, z których wykonany jest produkt znajdują się w danych technicznych danego produktu.


2. Jak długo trwa realizacja zamówienia ?

Przewidywany okres realizacji zamówienia znajduje się w opisie produktu przy zdjęciu głównym – termin realizacji. Standardowy okres realizacji zamówienia na meble wynosi od 1. do 4. tygodni, a w przypadku mebli, które posiadamy w magazynach nawet do 24godzin.


3. Gdzie mogę znaleźć dokładniejsze wymiary towaru?

Wszystkie wymiary są podane w danych technicznych.


4. Czy jesteśmy producentami i czy możemy wyprodukować towar o innych wymiarach?

Nie jesteśmy producentami tych mebli i nie mamy wpływy na ich rozmiary oraz materiał. Możemy dokonać zapytania do producenta bądź pomóc w wyszukaniu produktu o wymaganych wymiarach.


5. Czy towar jest dostępny od zaraz?

Większość towaru mamy na magazynie. W przeciwnym wypadku zamawiamy dany towar w ciągu 2 tygodni. Przy niektórych produktach jest dopisana data od kiedy towar będzie dostępny.


6. Czy mogę zmienić adres do wysyłki?

Przy zakupie można uwzględnić inny adres do wysyłki niż w rejestracji. W razie konieczności zmiany adresu wysyłki proszę podać nowy adres wysyłki w godzinach pracy kuriera tj. od 9.00 do 16.00 – może być to adres miejsca pracy, sąsiadki itp.


7. Czy wystawiamy faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT.


8. Gdzie mogę znaleźć numer konta, na który należy wpłacać pieniądze?

Nr konta jest podany w dolnej części strony w zakładce kontakt.


9. Czy jest mozliwość wynegocjowania niższych cen przy większych zamówieniach?

Tak, istnieje taka mozliwość. W zależności od rodzaju produktu mamy mozliwość stosowania cen hurtowych. Dokładne informacje o rabatach są udzielane na indywidualne zapytanie pod mailem: sklep@meblepumo.pl



10. Czy dany produkt jest dostępny w innym kolorze?

W opisie jest uwzględnione, w jakich kolorach dostępny jest dany produkt.


11. Czy mogę zwrócić towar?

Jeżeli towar nie odpowiada Klientowi zawsze jest termin 10 dni na zwrot.


12. Co w przypadku uszkodzenia przy transporcie lub przy wadzie fabrycznej?

Jeżeli towar ulegnie zniszczeniu podczas transportu należy spisać protokół przy kurierze. Wymienimy towar na nowy lub odeślemy pieniądze.



Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel